Iskoristite sjajan program vjernosti Ďalej
Pretraživanje

Reklamacije

Kako na to?

Nakon primitka robe, molimo vas da provjerite da li je omot neporušen. Ako je oštećen, reklamirajte to odmah kod kurirske službe na licu mjesta. Kod kuće pažljivo provjerite paket (količinu, ispravnost, je li isporučena prava tkanina i eventualne nedostatke). Ako uočite grešku, najprije nam pišite na info@bubulakovo.sk (nisu uvijek u mogućnosti odgovoriti na poziv). Opišite nam kvar i ne zaboravite priložiti fotografiju. Kontaktirat ćemo vas najkasnije u roku od 48 sati.

Reklamacija ili odustanak od ugovora?

Tkanine su isključivo rezane po mjeri, stoga nije moguće odustati od ugovora bez navedenog razloga. Moguće je samo uložiti reklamaciju - rupa u tkanini, pogreška u tisku, nestandardna količina. Odstupanje od ugovora zbog nezadovoljstva nijansom, veličinom uzorka ili sličnim razlozima nije moguće.

Ako pronađete rupu na tkanini, pogrešku u tisku ili slične, to se smatra reklamacijom. Molimo vas da nam pošaljete fotografiju kvara e-mailom. Sve reklamacije nastojimo riješiti na zadovoljstvo kupca zamjenom robe, povratom novca ili dogovorom o popustu.

S obzirom da roba od proizvođača stiže kod nas u količinama od nekoliko tona i dalje se obrađuje kod nas, moguće je da previdimo eventualne pogreške u tisku ili materijalu. Trudimo se učiniti sve što možemo da se to ne dogodi, ali smo također samo ljudi. Molimo vas za strpljenje i razumijevanje. Sigurno ćemo uvijek pronaći rješenje koje će zadovoljiti vaše potrebe.

Vrpece, trake, gume često se isporučuju s prekinom. Trudimo se poslati ih bez prekida u cijelosti, ali to nije uvijek moguće. Materijale je uvijek potrebno prethodno oprati. Pri prvom pranju mogu otpustiti boju. Uvijek treba računati s mogućnošću zračenja boje.

Prljavi materijal nastojimo rezati s dodatkom iznad naručene količine. Male oprane mrlje nisu predmet reklamacije.
 

Cjelokupni tekst Pravilnika o reklamacijama možete pronaći u Općim poslovnim uvjetima.

E-mail Facebook Instagram